Yardım burada.

İster tamamıyla yeni başlamış bir kullanıcı olun ister bir Google Reklam Bağışları uzmanı, hesabınızdan en iyi şekilde yararlanmak için ihtiyaç duyacağınız yardımı bulacaksınız.

COVID-19 sürecinde başarılı olmakla ilgili ipuçları

COVID-19, kuruluşunuzun hedeflerine ulaşma yeteneğini olumsuz etkiledi. Size yardımcı olmak için buradayız.

Toplulukların COVID-19 ile mücadele ettiği bu dönemde her sivil toplum kuruluşunun farklı zorluklarla karşı karşıya olduğunu biliyoruz. Reklamlarınızı değerlendirirken ve dinamik pazar koşullarına uyarlarken göz önünde bulundurabileceğiniz bazı noktaları aşağıda bulabilirsiniz.

COVID-19 Reklam Bağışı Kaynakları

Daha fazla kullanıcıya ulaşın

Etkili reklamlar için hesabınızın yapısını düzenleyin.

Reklam göstermek istediğiniz anahtar kelimeleri seçip bunları temalı reklam grupları içinde birleştirin. Reklam grubu başına 3-5 tane etkileyici reklam yazın. Yazdığınız reklamlar, ilgili reklam grubundaki anahtar kelimelerle alakalı olsun. Reklamlar rotasyona girerek reklam grubundaki diğer reklamlardan daha iyi performans gösterenlere öncelik verilir.

Google Reklam Bağışları ile başarıya ulaşmak için ipuçları

Kararları, bilgi sahibi olarak verin

Dönüşüm izleme, web sitenizin ziyaretçilerinin reklamlarınızla etkileşimde bulunduktan sonra gerçekleştirdikleri istenen işlemleri bildiren ücretsiz bir araçtır.

Google Ads'in, reklamlarınıza kaç kişinin tıkladığını göstermesine ek olarak Google Ads veya Google Analytics de müşterilerin sitenize geldikten sonra neler yaptıklarını takip edebilir. Bağışları takip etmek için üçüncü taraf (ör. PayPal, GiveLively) sistemler kullanıyorsanız üçüncü taraflara özgü rehberlere göz atın.

Reklam Bağışları Dönüşüm İzleme Kılavuzu

Üçüncü taraf hedefleri içe aktarma

Teklifinizi otomatik hale getirin

Tekliflerinizi Google Ads ile otomatik hale getirmek, hesabınızı yönetmek için daha az zaman harcamanıza olanak sağlayabilir.

Akıllı Teklif stratejisi olan Dönüşümleri artırma, bütçenizi harcarken kampanyanız için en fazla dönüşüm sayısını elde etmenize yardımcı olmak amacıyla teklifleri otomatik olarak belirler. Reklam Bağışları; Dönüşümleri artırma, Hedef EBM, Hedef ROAS teklif stratejilerini kullanarak, hesabınızın performansının yeterli olması durumunda sistemin maksimum 2.00 ABD doları tutarındaki program düzeyinin üzerinde teklif vermesine olanak tanır.

Akıllı Teklif

Teklif verme yönteminizi değiştirin

Ücretsiz hesap desteği alın

Google Reklam Bağışları Dijital Pazarlama Yarışmasına kaydolun.

Öğrenciler için uygulamalı öğrenme. Sivil toplum kuruluşları için gerçek etki. Hesaplarınızı değerlendirip optimize etmek için Google Ads sertifikalı öğrencilerle birlikte çalışın.

Görevlerle ilgili daha fazla bilgi edinin

Kuruluşunuzu bugün kaydettirin