Ürünlerinizi Google'da satmaya başlayın
Aşağıdan bir çözüm seçin
Merchant Center hesabınızı oluşturun
Mağaza ve ürün bilgilerinizi Google'da alışveriş yapan kullanıcılara ulaştırın.
1. Hesap oluşturun
Hesabınız açıldıktan sonra işletme ve iletişim bilgileri gibi önemli ayrıntıları doğrulayın.
2. Ürünlerinizi yükleyin
Ürün bilgilerinizi feed aracılığıyla gönderecek şekilde hazırlayabilir ya da Shopify gibi desteklenen bir e-ticaret platformu üzerinden verilerinizi otomatik olarak senkronize edebilirsiniz.
3. Ürünlerinizi Google'da sergileyin
Google platformları, Alışveriş reklamları, yerel envanter reklamları ve Shopping Actions gibi programlara ürün verilerinizi ekleyerek ürünlerinizi Google'da alışveriş yapan kullanıcıların karşısına çıkarın.
- Daha fazla bilgiye mi ihtiyacınız var? Burayı tıklayın.
Daha geniş kitlelere erişebilmenizi sağlayacak ek kaynaklar
Merchant Center Başlangıç Kılavuzu
İşe nasıl koyulacağınızı, ürünlerinizi nasıl yükleyeceğinizi ve veri feed'lerinizi nasıl yöneteceğinizi öğrenin.
Daha fazla bilgiMerchant Center desteği
Bu faydalı kaynaklarla Merchant Center ile ilgili tüm soru veya endişelerinize yanıt bulun.
Daha fazla bilgiAkıllı Alışveriş kampanyası oluşturun
Evlerinde, mobil cihazlarda veya mağazalarda Google'da sunduğunuz ürün ya da hizmetleri arayan kullanıcılara ürünlerinizi tanıtın.
1. Web sitenizi doğrulayın ve siteyle ilgili hak talebinde bulunun
Merchant Center hesabı oluşturun, ardından web sitenizle ilgili hak talebinde bulunun ve sitenizi doğrulayın.
2. Ürünlerinizi yükleyin
Merchant Center'da her şey hazır olduğunda, alışveriş yapan kullanıcıların ürün resmi, fiyatı ve stok durumu gibi bilgileri görebilmeleri için ürün verilerinizi yükleyin.
3. Kampanyanızı oluşturun
Merchant Center ve Google Ads hesaplarınızı bağlayın. İlk Akıllı Alışveriş kampanyanızı başlatmak için dönüşüm izleme ve yeniden pazarlama listesi oluşturun.
- Daha fazla bilgiye mi ihtiyacınız var? Burayı tıklayın.
Daha geniş kitlelere erişebilmenizi sağlayacak ek kaynaklar
Merchant Center desteği
Kampanyanızı oluşturup yönetme konusunda uzmanlardan destek alın.
Daha fazla bilgiArama ağı reklamı oluşturun
Google Arama ve Haritalar'da sizinkine benzer işletmeleri arayan müşterilerin karşısına çıkın.
1. Metin reklamınızı oluşturun
Sadece birkaç dakikanızı ayırarak, kullanıcıları sunduğunuz ürün ve hizmetler konusunda bilgilendiren bir metin reklam yazabilirsiniz.
2. Kitlenizi seçin
Kullanıcıların Google'da aradığı alakalı anahtar kelimeleri seçerek potansiyel müşterilerle bağlantı kurun.
3. Bütçenizi belirleyin
Günlük bir bütçe belirleyin ve tıklama başına ödeme yapın. Asla belirlediğiniz aylık maksimum sınırın üzerinde ödeme yapmayacaksınız.
Daha geniş kitlelere erişebilmenizi sağlayacak ek kaynaklar
Potansiyel müşterilerin markanızı bulmasını, ürünleriniz üzerinde düşünmesini ve reklamını tıklayarak ürünlerinizi satın almasını sağlayın.
Arama Ağı Reklamları destek ekibi
Arama Ağı Reklamı kampanyalarınızı oluşturma konusunda yardım alın.
Daha fazla bilgiManufacturer Center hesabınızı oluşturun
Google'a güncel ve doğru ürün bilgileri sunarak potansiyel müşterilerin bu bilgilere bulundukları yerden erişebilmelerini sağlayın.
1. Hesap oluşturun
Uygunluğu belirledikten sonra işletme bilgilerinizi kullanarak Üretici Hesabı oluşturun.
2. Ürünlerinizi yükleyin
Ürün verilerinizi feed üzerinden göndermek için hazırlayabilir ya da bir iş ortağıyla birlikte çalışarak ürün bilgilerinizi yükleyebilirsiniz. Yardıma ihtiyacınız varsa hızlı başlangıç kılavuzumuza göz atın.
- Daha fazla bilgiye mi ihtiyacınız var? Burayı tıklayın.
Daha geniş kitlelere erişebilmenizi sağlayacak ek kaynaklar
Hızlı kurulum kılavuzu
Manufacturer Center kurulumunu hızlıca yapabilmeniz için gereken her şey.
Daha fazla bilgi