Başarı Hikayeleri

Türk Telekom

Türk Telekom

“Yeni ev telefonumuz E4’ün lansman döneminde TV kampanyamız ile birlikte AdWords ve YouTube reklamlarımızı da devreye aldık. Özellikle TV’de yayınlanan reklam filminin aynı anda YouTube’da da yayınlanmasının farklı kitlelere ulaşma açısından çok etkili olduğunu gördük. Üstelik maliyetlerimiz hedeflediğimiz bütçenin altında gerçekleşti.“

Yazının devamı | Watch a video
TTNET

TTNET

“İmaj kampanyası için YouTube reklamlarını kullanan TTNET, Trueview ile 4 milyon izlenme sayısına, Masthead ile 14,5 milyon gösterime ulaştı. “

Yazının devamı | Watch a video
Samsung

Samsung

““YouTube kanalımızda kullanmaya başladığımız “Uzmanına Sor” adlı Custom Gadget lansmanı için hazırladığımız “Seviyorsan Git Sor” interaktif uygulaması sayesinde hem takipçilerle olan etkileşimimizi eğlenceli bir şekilde artırdık, hem de hikayemizin içine yerleştirdiğimiz ürünlerle yönlendirme yaptık.” “

Yazının devamı
Turkcell Superonline

Turkcell Superonline

“Masthead, YouTube’da kullanıcılarla etkileşim yaratma açısından en önemli reklam alanı. Türkiye’de YouTube Masthead’i kullanan ikinci markayız. Bu alan için tasarladığımız oyun ile elde ettiğimiz etkileşim oranları hedeflerimizin çok üzerinde gerçekleşti ve Masthead, kampanyalarımızı duyurma konusunda bizim için vazgeçilmez bir reklam alanı oldu.“

Yazının devamı
ING Grubu

ING Grubu

“Dijitalleşen dünyaya paralel olarak geleneksel mecraların yanında erişimi yüksek, doğrudan performansa odaklanan ve maliyeti performansa göre yönetilebilen Google AdWords’ü medya karmamızın daimi ve etkili bir kısmı olarak konumlandırdık. Diğer mecralarla karşılaştırdığımızda en yüksek erişime ve uygun maliyete AdWords ile ulaştığımızı görüyoruz. “

Yazının devamı
Pegasus Hava Taşımacılığı A.Ş.

Pegasus Hava Taşımacılığı A.Ş.

“Web satış hedeflerimiz doğrultusunda mevcut potansiyeli en iyi şekilde kullanmak için Dinamik Arama Ağı Reklamlarını kullandık. Bu yöntemle site trafiğimizde %50 artış elde ederken, %45’in üzerinde ek satış rakamlarına ulaştık. “

Yazının devamı | Watch a video
Hepsiburada

Hepsiburada

“Dinamik Arama Reklamlarımızın yayına başlamasıyla birlikte olumlu etkilerini görüp optimizasyon sürecine ağırlık verdik ve bu kampanyaların sayısını her geçen gün arttırdık. Dinamik Arama Reklamları’nda anahtar kelime listeleri ve reklam metinleri oluşturmak zorunda olmadığımız için optimizasyon sürecine daha fazla zaman ayırabildik.“

Yazının devamı
Garanti Emeklilik

Garanti Emeklilik

“Google, verdiği hizmetlerle internet reklamcılığı sektörünün en önemli aktörü. Google AdWords’ün bu alandaki gücünü kullanarak bireysel emeklilik sektöründe online mecralarda da lider olmayı amaçlıyoruz. Google AdWords’ü internet reklamlarını kullanan, doğru kişilere doğru kanallardan ulaşmak isteyen tüm şirketlere tavsiye ediyoruz. “

Yazının devamı
NIVEA

NIVEA

“NIVEA olarak tüketicilerimizle yalnızca market ve parfümeri raflarında değil, dijital dünyanın çok çeşitli kanallarında da buluşuyoruz. Bu kanallar arasında Google’ın oldukça kritik bir yeri var. Google sadece ihtiyaca yönelik etkin hizmet çözümler, gelişmiş ölçümleme ve raporlama araçları sunmakla kalmıyor, müşteri temsilcilerinin yapıcı yaklaşımları, her zaman işin içine koydukları akıl ve sağduyu ile bizim için kıymetli ve vazgeçilmez bir iş ortağı oluyor. “

Yazının devamı | Watch a video
Turkcell

Turkcell

“Mayıs 2013 itibarı ile YouTube’un reklam modellerini Türkiye pazarına sunması ile birlikte medya ajansımız Mindshare’in strateji ve öngörülerinden yola çıkarak Turbo 3G lansmanımız için bu kanalı kullanmaya karar verdik ve YouTube Masthead reklam modelini Türkiye’de ilk kullanan firma olduk. Bu reklam modelini kullanırken, özelliklerinden biri olan Yeniden Pazarlama aracından da faydalandık.“

Yazının devamı
Playstore

Playstore

“Türkiye’de oyun satışı, kullanıcıların fiyat odaklı olması nedeniyle diğer hizmetlerimize göre daha zor. Oyun oynayan kişilerin interneti ve arama motorlarını çok sık kullandıklarını bildiğimizden satış faaliyetlerimizi bu kanallarda yoğunlaştırdık. Google AdWords kampanyalarının yanı sıra Google Analytics ve E-Ticaret modülünü kullanarak aldığımız sonuçları çok detaylı olarak değerlendirme ve kampanyalarımızı daha iyi optimize etme imkanı bulduk. Tüm bunlar da satışlarımıza ve yeni üye sayılarımıza olumlu olarak yansıdı.“

Yazının devamı
Turkcell Superonline

Turkcell Superonline

“Yenilikçi ürünlerimizi çok sayıda kişiye ulaştırmak ve mesajlarımızı izletmek amacı ile Google Etkileşim Reklamları’nı kullanıyoruz. Önceki başarılı tecrübelerimizden de yola çıkarak Turkcell Superonline’ın “yenilikçi” imajını destekleyecek, sektörde daha önce kullanılmamış formatlar ile ilerlemeye karar verdik. Aldığımız sonuçlar bir kez daha bizi yanıltmadı.“

Yazının devamı
DeFacto

DeFacto

“Barcelona tasarım ofisinde hazırlanan koleksiyonlar ile gençlerin sevgisini kazanan DeFacto, bugün Türkiye genelinde 55 ilde 200, yurt dışında 4 ülkede 12 mağazası ile sektörün öncü 2 markasından biri. İnternet sitesi olan ve ticari faaliyetlerini sürdüren her firmaya ihtiyaçları doğrultusunda Google Yeniden Pazarlama ve AdWords kullanmalarını tavsiye ediyoruz. Bunu ne kadar erken sürede gerçekleştirirseniz başarılı kampanyalar oluşturmanız o kadar hızlı ve kolay olacaktır.“

Yazının devamı
Lidyana

Lidyana

“2013 yılının son çeyreğinde, ürün yelpazemiz ve kategorilerimizdeki genişlemeler ile beraber, Lidyana.com’un yeni yapısını ve yüzünü potansiyel müşterilerimize anlatmak istiyorduk. Youtube Masthead, In Stream gibi ürünleri kullanmamızdaki en önemli faktör, hedef kitlemize en uygun maliyetlerle bu kanallar üzerinden ulaşabileceğimizi düşünmek oldu. Hem satış performansı hem de marka algısı olarak bize katkısı olduğunu düşündüğümüz bu kanalları tüm firmalara tavsiye ederiz.“

Yazının devamı | Watch a video
Trendyol

Trendyol

“E-ticaret Pazarında rekabet gün geçtikçe artıyor. Özel alışveriş sektörü ise oldukça dinamik bir sektör olduğundan, internet reklamlarında yeni gelişen teknolojileri sürekli takip etmek ve kendimize uyarlamak zorundayız. Google AdWords’ün Dinamik Yeniden Pazarlama ürünü ile hedeflerimizde hızlı iyileşmeler elde ettik. Çok daha önemli olacağına inandığımız bu teknolojiyi kullanmaya devam edeceğiz.“

Yazının devamı
Tchibo

Tchibo

“Tchibo temaları ve ürünlerinin müşteriler ile buluşmasını sağlamak amacı ile hem internet hem de TV reklamlarından faydalanıyoruz. Google sayesinde internet sitesinden gerçekleştirilen alışverişler ile TV reklamları arasındaki ilişkiyi analiz ederek medya bütçesinin daha efektif kullanılmasını sağladık. Yaptığımız analiz sonrasında TV reklamlarımızı daha hedefli kullanmaya başladık. Geri dönüşü düşük TV spotlarını geri dönüşü yüksek saat ve programlara kaydırdığımızda internet sitesinden elde edilen gelirleri de artırmayı başardık.“

Yazının devamı
Vadistanbul

Vadistanbul

“Vadistanbul projesinin tüm inşaat sektöründe her açıdan en çok ses getiren projesi olması hedefiyle yola çıktık. Günümüzde dijital medyanın önemi giderek artıyor. Fayda - maliyet analizi yapıldığında Google AdWordsʼün projemizin tanıtımı ve satışı için çok avantajlı bir pazarlama ve iletişim aracı olduğunu düşünüyoruz.“

Yazının devamı
Milupa

Milupa

“AdWords sayesinde hedef kitlemizi çok daha iyi tanıdık.“

Yazının devamı
Garanti Bankası

Garanti Bankası

“Google, Garanti Bankası'nın internet Bankacılığı'nda pazar lideri olması ve dijital dünyadaki başarısına katkı sağlayan önemli bir işortağı“

Yazının devamı
Cif

Cif

“Google Görüntülü Reklam Ağı, getirdiği ek erişim ve sağladığı etkileşim düşünüldüğünde çok başarılı bir platform. Türkiyeʼde ilk defa Cif markasının kullandığı Hover-to-Play reklamlar ile etkileşim başına ödeme yaparak, gerçekten Cifʼin reklamını izlemek isteyen kişilere ulaştık.“

Yazının devamı
Pegasus Hava Taşımacılığı A.Ş.

Pegasus Hava Taşımacılığı A.Ş.

“İnternet kullanıcı sayısının ve uçak biletlerini internetten satın alma oranının sürekli artması nedeniyle Google AdWords bizim için uzun zamandır en önemli satış ve pazarlama kanallarından biri. Yapılan optimizasyonlar ve gelişen platform sayesinde her sene maliyet avantajımızı artırıyor ve daha iyi dönüşüm sağlıyoruz.“

Yazının devamı
Alo Bilet Hattı

Alo Bilet Hattı

“2007 yılında tanıştığımız Google AdWords reklamları ile işimizi geliştirdik ve yeni fikirlerimizi geniş bir kitleye yaydık. AdWords reklamları sayesinde işimizi hiçbir dış yatırım almadan büyüttük.“

Yazının devamı
TURKCELL SUPERONLINE

TURKCELL SUPERONLINE

“Artan internet kullanıcı sayısı ve onların da giderek artan talepleri karşısında geleceğin teknolojisi olan fibere yönelik yatırımlarımızı sürekli artırıyoruz. Yenilikçi ürünlerimizi çok sayıda kişiye ulaştırmak ve mesajlarımızı izletmek amacı ile Google Etkileşim Reklamları’nı kullandık. Bu reklamlar hem maliyet avantajları nedeniyle hem de sektördeki ‘yenilikçi’ imajımıza uyduğundan bizim için çok etkili bir çözüm oldu.“

Yazının devamı
Alfa Romeo Türkiye

Alfa Romeo Türkiye

“Alfa Romeo, müşteri bağlılığı yüksek bir marka olduğundan, ajansımız ZER ile birlikte Google kampanyalarımızda öncelikle mevcut müşterilerimizi hedeflemeye karar verdik. Düşük maliyetler ve hedef kitleye yönelik etkili reklam gösterimleri ile kampanyalarımızda başarıyı yakaladık.“

Yazının devamı
Sanalpazar.com

Sanalpazar.com

“İnternet yatırımcısı olarak ilk günden beri AdWordsʼün farkındaydık. Yatırım getirimizi arttırmak ve yaygın reklam yelpazemize bir yenisini eklemek amacıyla kullanmaya başladık. AdWords ile alıcı-satıcı dengemizin sağlanmasına kritik faydalar sağladık.“

Yazının devamı
Garanti Emeklilik ve Hayat A.Ş.

Garanti Emeklilik ve Hayat A.Ş.

“Sektörde pek çok yeniliğin öncüsü şirket olarak, sürekli farklılık yaratanuygulamalara imza atıyoruz. Bireysel emeklilik sistemindeki yeni düzenlemelerle birlikte iyice çetinleşen rekabet şartlarında, internet aracılığı ile çok daha geniş kitlelere ulaşmak ve online dünyadaki sektör liderliğimizi pekiştirmeyi hedefliyoruz.“

Yazının devamı
Garanti Mortgage

Garanti Mortgage

“Google reklamları kayıtsız kalınamayacak derecede önemli bir kanal. Etkin kullanıldığında sonuçlarını hemen görmek mümkün ve en önemlisi attığınız her adımı ölçümleme şansınız var. Bu da bütçenizi çok daha kolay ve doğru yönetmenizi sağlıyor. “

Yazının devamı
Renault Türkiye

Renault Türkiye

“Açıldığı günden beri Renault Türkiye için en önemli iletişim mecralarından biri olan Google+, sürekli gelişen özellikleri ile en aktif kanallarımızdan biri olmaya 2013 yılında da devam edecek. Yeni kampanyalarımızda Google+’ın Hangouts hizmetini kullanmayı planlıyoruz.“

Yazının devamı
Istanbul.net

Istanbul.net

“Kullanıcı kitlemizi oluşturmak için Google Adwords kullanmak bizim için kaçınılmazdı. Online arkadaşlık arayan kişilerin dikkatini çekmek daha zor olduğundan kampanya stratejimizi optimize etmek için birden çok Google aracını kullandık. Bunu başarmak için üyelerimizin davranışsal ve demografik bilgilerini detaylı olarak incelemeye fazlasıyla mesai harcadık. Bu sayede hedef kitlemize ulaşmayı başarmanın yanı sıra üyeye dönüşüm oranını yükselttik ve daha yüksek yatırım geri dönüşümü elde ettik.“

Yazının devamı
Hizlial.com

Hizlial.com

“Google AdWords kampanyalarımız şu anda kendi kendini optimize ediyor. Nasıl optimize edeceğini ise AdWords Otomatik Kurallar sayesinde biz belirliyoruz.“

Yazının devamı
Garanti Bankası

Garanti Bankası

“Google+ sayfamız her gün daha fazla sayıda kişi tarafından takip ediliyor. Ayrıca AdWords reklamlarımıza sosyal uzantıları eklediğimizden bu yana tıklanma oranlarında %12, %23 ve %49 artış elde ettik.“

Yazının devamı
TTNET Fibernet

TTNET Fibernet

“Diğer online ve offline pazarlama aktiviteleriyle kıyaslandığında en düşük müşteri kazanım maliyetini bize Google AdWords sağlıyor.“

Yazının devamı
Onur Air

Onur Air

““Kaybedilen potansiyel müşteri kitlesini Yeniden Pazarlama ile kazanmak, bu kitleyi satış ve rezervasyon yaptırmaya motive etmek artık çok daha kolay...”“

Yazının devamı
Ağaoğlu Şirketler Grubu

Ağaoğlu Şirketler Grubu

“Google AdWords’u 4 senedir yoğun bir şekilde kullanıyoruz ve çok memnunuz. Bundan sonraki inşaat ve turizm projelerimizde de Google AdWords’ün desteğini mutlaka alacağız.“

Yazının devamı
Avea

Avea

“Sadece 84 saat gibi kısa bir sürede video reklamımız, Google Görüntülü Reklam Ağı‟nda yer alan 9 bin sitede 1.5 milyon kez izlendi.“

Yazının devamı
Avon

Avon

“AdWords’ü, hedef kitlesini ve onlara vereceği mesajı net olarak tanımlayabilen tüm markalara öneriyoruz.“

Yazının devamı
BonnyFood

BonnyFood

“Girişimcilere AdWords’ükesinlikle öneririm.“

Yazının devamı
Carte d'Or

Carte d'Or

“Hedef kitlelerine etkili ve verimli bir şekilde ulaşmak isteyen herkese Google AdWords‟ü tavsiye ediyoruz.“

Yazının devamı
E-Bebek.com

E-Bebek.com

“Her bir sayfa görüntülenmesi kullanıcılarda belirli bir etki yaratıyor ve bu etkiler marka bilinirliğimize katkıda bulunuyor. Ziyaretçi sayılarımızda kaydettiğimiz artış, Google AdWords’e güvenerek doğru bir seçim yaptığımızı gösteriyor.“

Yazının devamı
Etstur

Etstur

“SEM ile işbirliği yapmaya başladıktan sonra, Google Analytics uygulamamızı ve temel performans göstergelerimizi yeniden yapılandırarak yatırım getirimizi (ROI) daha etkili bir şekilde izleyebildik. Böylece, önceki döneme göre %35 daha az harcama yaparak, aynı sayıda ve özellikte hedef kitleye ulaşabildik.“

Yazının devamı
Finansbank

Finansbank

“Google AdWords, daha uygun maliyetle ve daha etkin geri dönüş sağlıyor.“

Yazının devamı
GNC Türkiye

GNC Türkiye

“E-ticaret yapmak ve marka bilinirliğini artırmak isteyen bütün firmalara AdWords’ü tavsiye ediyoruz. “

Yazının devamı
Markafoni & SEM

Markafoni & SEM

“SEM'in, Google AdWords ve dönüşüm optimizasyonu hakkındaki rehberliği ile üye sayımızı ve gelirlerimizi önemli ölçüde artırdık. Bu durum bizi Türkiye'deki en büyük e-ticaret web sitelerinden biri yaptı. “

Yazının devamı | Watch a video
Siberalem

Siberalem

“Google AdWords’ü internette yer alan veya almayan bütün firmalara tavsiye ediyoruz. “

Yazının devamı
Sigortam.net

Sigortam.net

“AdWords performans bazlı çalışma ve yatırımınızın geri dönüşümünü anlık ve günlük ölçme imkanı ile büyük bir dinamizm sağlıyor.“

Yazının devamı
TEB

TEB

“Google AdWords, bizim için internet üzerindeki geri dönüşü en yüksek tanıtım kanalı oldu. Kredi başvurularımızın dörtte biri AdWords üzerinden geldi. Yatırım geri dönüşlerini ölçtüğümüzde maliyet olarak da diğer kanallara göre oldukça avantajı olduğunu gördük ve tüm sonuçları değerlendirdiğimizde Google AdWords'e daha fazla yatırım yapmaya karar verdik.“

Yazının devamı
Wall Street Institute

Wall Street Institute

“AdWords, esnekliği ve detaylı geri ölçümlenebilirliğiyle işimizi büyük ölçüde kolaylaştırdı.“

Yazının devamı