İçeriğe git
Başla

Maksimum performans kampanyaları

Günümüzde tüketiciler, ihtiyaç duydukları ürün ve hizmetleri bulmak için sayıları her geçen gün artan çevrimiçi ve çevrimdışı ortamları kullanıyor. Erişiminizin kapsamını genişletin ve tüm alışveriş platformlarında daha fazla müşteriye ulaşın. Maksimum performans kampanyaları, reklamverenlerin YouTube, Arama ve Keşfet dahil olmak üzere tüm Google kanallarında yeni envanterlere, biçimlere ve kitlelere erişmesine olanak tanır.1

Başlayın

Maksimum performans kampanyalarıyla yapabilecekleriniz

Daha fazla kullanıcıya ulaşın

Google'ın reklam envanterinde ve tüm biçimlerinde ürünlerinizi gösterebilirsiniz. Yeni müşterilere, arama yaptıkları veya gezindikleri her yerden dilediğiniz zaman ulaşabilirsiniz.

Trafiği ve satışları artırın

Google'da dönüşüm gerçekleştiren daha fazla müşteriye ulaşarak online satışlarınızı, mağaza satışlarınızı ve çok kanallı satışlarınızı artırın.

Analizleri ve trendleri keşfedin

Kampanyanızın performansını artıracak işe yarar bilgiler edinip, hedeflerinizle eşleşen yeni ve beklenmedik kitlelere ulaşın.

Tek bir kampanyayla ürünlerinizi yüz milyonlarca potansiyel müşteriyle buluşturun.

youtube oynatıcısında video oynatılıyor
ürün ayrıntıları ve "daha fazla bilgi" düğmesi favori blog veya bültenlerini okudukları sırada
puan kısmı bulunan ürün kartı ayrıntıları mobil cihazda "yakınlardaki sneaker mağazaları" için Google araması tablette "yakınlardaki sneaker mağazaları" için Google araması
Keşfet Keşfet
Gmail Gmail
Haritalar Haritalar
İşletme Profili İşletme Profili

Online ve mağaza içi hedefler için optimizasyon yapın

Ürünlerinizi arayan müşterilere hem internet üzerinde hem de mağazanızda ulaşabilirsiniz. Maksimum performans kampanyası; hem online satışlarınızı hem de mağaza içi hedeflerinizi (ör. mağaza ziyaretleri, aramalar ve yol tarifi tıklamaları) ölçmenize ve bunları optimize etmenize olanak tanır.

Daha fazla bilgi

Maksimum performans kampanyası oluşturun

Başlayın
Maksimum performans hakkında konuşan kadınlar

Sık sorulan sorular

  • 1 Avrupa'da, maksimum performans kampanyalarını çalışmakta olduğunuz herhangi bir Karşılaştırmalı Alışveriş Hizmeti (CSS) ile birlikte kullanabilirsiniz. Reklamlarınız genel arama sonuçları sayfalarında ve CSS'in etkinleştirildiği diğer tüm platformlarda gösterilir.
  • 2 Kaynak: Google/Ipsos, "How People Shop with YouTube" (Kullanıcılar YouTube ile Nasıl Alışveriş Yapıyorlar?) Araştırması, Global, Temmuz 2018. Ayda en az bir kez internete giren ve son bir yıl içinde alışveriş yapan 18-64 yaş arası kullanıcılar (24.017 kullanıcı), (3) YouTube Verileri, Haziran 2018