Maksimum performans kampanyaları
Günümüzde tüketiciler, ihtiyaç duydukları ürün ve hizmetleri bulmak için sayıları her geçen gün artan çevrimiçi ve çevrimdışı ortamları kullanıyor. Erişiminizin kapsamını genişletin ve tüm alışveriş platformlarında daha fazla müşteriye ulaşın. Maksimum performans kampanyaları, reklamverenlerin YouTube, Arama ve Keşfet dahil olmak üzere tüm Google kanallarında yeni envanterlere, biçimlere ve kitlelere erişmesine olanak tanır.1
Maksimum performans kampanyalarıyla yapabilecekleriniz
Daha fazla kullanıcıya ulaşın
Google'ın reklam envanterinde ve tüm biçimlerinde ürünlerinizi gösterebilirsiniz. Yeni müşterilere, arama yaptıkları veya gezindikleri her yerden dilediğiniz zaman ulaşabilirsiniz.
Trafiği ve satışları artırın
Google'da dönüşüm gerçekleştiren daha fazla müşteriye ulaşarak online satışlarınızı, mağaza satışlarınızı ve çok kanallı satışlarınızı artırın.
Analizleri ve trendleri keşfedin
Kampanyanızın performansını artıracak işe yarar bilgiler edinip, hedeflerinizle eşleşen yeni ve beklenmedik kitlelere ulaşın.
Tek bir kampanyayla ürünlerinizi yüz milyonlarca potansiyel müşteriyle buluşturun.
Online ve mağaza içi hedefler için optimizasyon yapın
Ürünlerinizi arayan müşterilere hem internet üzerinde hem de mağazanızda ulaşabilirsiniz. Maksimum performans kampanyası; hem online satışlarınızı hem de mağaza içi hedeflerinizi (ör. mağaza ziyaretleri, aramalar ve yol tarifi tıklamaları) ölçmenize ve bunları optimize etmenize olanak tanır.
Daha fazla bilgiMaksimum performans kampanyası oluşturun
BaşlayınSık sorulan sorular
Maksimum performans, Google Merchant Center ürün feed'inizle ve gireceğiniz diğer verilerle (ör. dönüşüm hedefleri, bütçe, kitle sinyalleri, reklam öğeleri) desteklendiğinde Google kanallarında en alakalı reklamların gösterilmesini sağlar.
Avrupa'da, maksimum performans kampanyalarını çalışmakta olduğunuz herhangi bir Karşılaştırmalı Alışveriş Hizmeti (CSS) ile birlikte kullanabilirsiniz. Reklamlarınız genel arama sonuçları sayfalarında ve CSS'nin etkinleştirildiği diğer tüm platformlarda gösterilir.
- Videolar, girilen metin ve resim öğelerine göre otomatik olarak oluşturulur.
- Başlıklar ve açıklamalar, belirtilen nihai URL'ye göre otomatik olarak oluşturulur.
- 1 Avrupa'da, maksimum performans kampanyalarını çalışmakta olduğunuz herhangi bir Karşılaştırmalı Alışveriş Hizmeti (CSS) ile birlikte kullanabilirsiniz. Reklamlarınız genel arama sonuçları sayfalarında ve CSS'in etkinleştirildiği diğer tüm platformlarda gösterilir.
- 2 Kaynak: Google/Ipsos, "How People Shop with YouTube" (Kullanıcılar YouTube ile Nasıl Alışveriş Yapıyorlar?) Araştırması, Global, Temmuz 2018. Ayda en az bir kez internete giren ve son bir yıl içinde alışveriş yapan 18-64 yaş arası kullanıcılar (24.017 kullanıcı), (3) YouTube Verileri, Haziran 2018