İçeriğe git

Ürünlerinizi Google'da satmaya başlayın

Aşağıdan bir çözüm seçin

Merchant Center
Maksimum Performans
Arama Ağı Reklamları
Manufacturer Center

Merchant Center hesabınızı oluşturun

Mağaza ve ürün bilgilerinizi Google'da alışveriş yapan kullanıcılara ulaştırın.

1. Hesap oluşturun

Hesabınız açıldıktan sonra işletme ve iletişim bilgileri gibi önemli ayrıntıları doğrulayın.

2. Ürünlerinizi yükleyin

Ürün bilgilerinizi feed aracılığıyla gönderecek şekilde hazırlayabilir ya da Shopify gibi desteklenen bir e-ticaret platformu üzerinden verilerinizi otomatik olarak senkronize edebilirsiniz.

3. Ürünlerinizi Google'da sergileyin

Google platformları, Alışveriş reklamları, yerel envanter reklamları ve Shopping Actions gibi programlara ürün verilerinizi ekleyerek ürünlerinizi Google'da alışveriş yapan kullanıcıların karşısına çıkarın.

Daha geniş kitlelere erişebilmenizi sağlayacak ek kaynaklar

Merchant Center Başlangıç Kılavuzu

İşe nasıl koyulacağınızı, ürünlerinizi nasıl yükleyeceğinizi ve veri feed'lerinizi nasıl yöneteceğinizi öğrenin.

Daha fazla bilgi

Merchant Center desteği

Bu faydalı kaynaklarla Merchant Center ile ilgili tüm soru veya endişelerinize yanıt bulun.

Daha fazla bilgi

Akıllı Alışveriş kampanyası oluşturun

Evlerinde, mobil cihazlarda veya mağazalarda Google'da sunduğunuz ürün ya da hizmetleri arayan kullanıcılara ürünlerinizi tanıtın.

1. Web sitenizi doğrulayın ve siteyle ilgili hak talebinde bulunun

Merchant Center hesabı oluşturun, ardından web sitenizle ilgili hak talebinde bulunun ve sitenizi doğrulayın.

2. Ürünlerinizi yükleyin

Merchant Center'da her şey hazır olduğunda, alışveriş yapan kullanıcıların ürün resmi, fiyatı ve stok durumu gibi bilgileri görebilmeleri için ürün verilerinizi yükleyin.

3. Kampanyanızı oluşturun

Merchant Center ve Google Ads hesaplarınızı bağlayın. İlk Akıllı Alışveriş kampanyanızı başlatmak için dönüşüm izleme ve yeniden pazarlama listesi oluşturun.

Daha geniş kitlelere erişebilmenizi sağlayacak ek kaynaklar

Merchant Center desteği

Kampanyanızı oluşturup yönetme konusunda uzmanlardan destek alın.

Daha fazla bilgi

Arama ağı reklamı oluşturun

Google Arama ve Haritalar'da sizinkine benzer işletmeleri arayan müşterilerin karşısına çıkın.

1. Metin reklamınızı oluşturun

Sadece birkaç dakikanızı ayırarak, kullanıcıları sunduğunuz ürün ve hizmetler konusunda bilgilendiren bir metin reklam yazabilirsiniz.

2. Kitlenizi seçin

Kullanıcıların Google'da aradığı alakalı anahtar kelimeleri seçerek potansiyel müşterilerle bağlantı kurun.

3. Bütçenizi belirleyin

Günlük bir bütçe belirleyin ve tıklama başına ödeme yapın. Asla belirlediğiniz aylık maksimum sınırın üzerinde ödeme yapmayacaksınız.

Daha geniş kitlelere erişebilmenizi sağlayacak ek kaynaklar

Potansiyel müşterilerin markanızı bulmasını, ürünleriniz üzerinde düşünmesini ve reklamını tıklayarak ürünlerinizi satın almasını sağlayın.

Arama Ağı Reklamları destek ekibi

Arama Ağı Reklamı kampanyalarınızı oluşturma konusunda yardım alın.

Daha fazla bilgi

Manufacturer Center hesabınızı oluşturun

Google'a güncel ve doğru ürün bilgileri sunarak potansiyel müşterilerin bu bilgilere bulundukları yerden erişebilmelerini sağlayın.

1. Hesap oluşturun

Uygunluğu belirledikten sonra işletme bilgilerinizi kullanarak Üretici Hesabı oluşturun.

2. Ürünlerinizi yükleyin

Ürün verilerinizi feed üzerinden göndermek için hazırlayabilir ya da bir iş ortağıyla birlikte çalışarak ürün bilgilerinizi yükleyebilirsiniz. Yardıma ihtiyacınız varsa hızlı başlangıç kılavuzumuza göz atın.

Daha geniş kitlelere erişebilmenizi sağlayacak ek kaynaklar

Hızlı kurulum kılavuzu

Manufacturer Center kurulumunu hızlıca yapabilmeniz için gereken her şey.

Daha fazla bilgi

Merchant Center

Merchant Center hesabınızı oluşturun

Mağaza ve ürün bilgilerinizi Google'da alışveriş yapan kullanıcılara ulaştırın.

1. Hesap oluşturun

Hesabınız açıldıktan sonra işletme ve iletişim bilgileri gibi önemli ayrıntıları doğrulayın.

2. Ürünlerinizi yükleyin

Ürün bilgilerinizi feed aracılığıyla gönderecek şekilde hazırlayabilir ya da Shopify gibi desteklenen bir e-ticaret platformu üzerinden verilerinizi otomatik olarak senkronize edebilirsiniz.

3. Ürünlerinizi Google'da sergileyin

Google platformları, Alışveriş reklamları, yerel envanter reklamları ve Shopping Actions gibi programlara ürün verilerinizi ekleyerek ürünlerinizi Google'da alışveriş yapan kullanıcıların karşısına çıkarın.

Daha geniş kitlelere erişebilmenizi sağlayacak ek kaynaklar

Merchant Center Başlangıç Kılavuzu

İşe nasıl koyulacağınızı, ürünlerinizi nasıl yükleyeceğinizi ve veri feed'lerinizi nasıl yöneteceğinizi öğrenin.

Daha fazla bilgi

Merchant Center desteği

Bu faydalı kaynaklarla Merchant Center ile ilgili tüm soru veya endişelerinize yanıt bulun.

Daha fazla bilgi

Maksimum Performans

Akıllı Alışveriş kampanyası oluşturun

Evlerinde, mobil cihazlarda veya mağazalarda Google'da sunduğunuz ürün ya da hizmetleri arayan kullanıcılara ürünlerinizi tanıtın.

1. Web sitenizi doğrulayın ve siteyle ilgili hak talebinde bulunun

Merchant Center hesabı oluşturun, ardından web sitenizle ilgili hak talebinde bulunun ve sitenizi doğrulayın.

2. Ürünlerinizi yükleyin

Merchant Center'da her şey hazır olduğunda, alışveriş yapan kullanıcıların ürün resmi, fiyatı ve stok durumu gibi bilgileri görebilmeleri için ürün verilerinizi yükleyin.

3. Kampanyanızı oluşturun

Merchant Center ve Google Ads hesaplarınızı bağlayın. İlk Akıllı Alışveriş kampanyanızı başlatmak için dönüşüm izleme ve yeniden pazarlama listesi oluşturun.

Daha geniş kitlelere erişebilmenizi sağlayacak ek kaynaklar

Merchant Center desteği

Kampanyanızı oluşturup yönetme konusunda uzmanlardan destek alın.

Daha fazla bilgi

Arama Ağı Reklamları

Arama ağı reklamı oluşturun

Google Arama ve Haritalar'da sizinkine benzer işletmeleri arayan müşterilerin karşısına çıkın.

1. Metin reklamınızı oluşturun

Sadece birkaç dakikanızı ayırarak, kullanıcıları sunduğunuz ürün ve hizmetler konusunda bilgilendiren bir metin reklam yazabilirsiniz.

2. Kitlenizi seçin

Kullanıcıların Google'da aradığı alakalı anahtar kelimeleri seçerek potansiyel müşterilerle bağlantı kurun.

3. Bütçenizi belirleyin

Günlük bir bütçe belirleyin ve tıklama başına ödeme yapın. Asla belirlediğiniz aylık maksimum sınırın üzerinde ödeme yapmayacaksınız.

Daha geniş kitlelere erişebilmenizi sağlayacak ek kaynaklar

Potansiyel müşterilerin markanızı bulmasını, ürünleriniz üzerinde düşünmesini ve reklamını tıklayarak ürünlerinizi satın almasını sağlayın.

Arama Ağı Reklamları destek ekibi

Arama Ağı Reklamı kampanyalarınızı oluşturma konusunda yardım alın.

Daha fazla bilgi

Manufacturer Center

Manufacturer Center hesabınızı oluşturun

Google'a güncel ve doğru ürün bilgileri sunarak potansiyel müşterilerin bu bilgilere bulundukları yerden erişebilmelerini sağlayın.

1. Hesap oluşturun

Uygunluğu belirledikten sonra işletme bilgilerinizi kullanarak Üretici Hesabı oluşturun.

2. Ürünlerinizi yükleyin

Ürün verilerinizi feed üzerinden göndermek için hazırlayabilir ya da bir iş ortağıyla birlikte çalışarak ürün bilgilerinizi yükleyebilirsiniz. Yardıma ihtiyacınız varsa hızlı başlangıç kılavuzumuza göz atın.

Daha geniş kitlelere erişebilmenizi sağlayacak ek kaynaklar

Hızlı kurulum kılavuzu

Manufacturer Center kurulumunu hızlıca yapabilmeniz için gereken her şey.

Daha fazla bilgi