Thrive DC

1979'da kurulan Thrive DC'nin misyonu, Washington D.C.de evsizlik sorununu bitirmek ve engellemektir.

Operasyon Büyüklüğü

Small

Sektör

İnsani Hizmetler

Hedefler

Bağış toplayın

Bağışçılar bulun

Daha geniş kitlelere erişin

Etkili bir şekilde iletişim kurun ve ortak çalışmalar yapın

Farkındalığı Artırın

Gönüllüler bulun, eğitin, bağlantı kurun

Verimliliği artırın ve operasyonları kolaylaştırın

Web sitenize yönelik trafiği artırın

Ürün

Sivil Toplum Kuruluşları için Google Workspace

Google Ad Grants

Fotoğraf Hak Sahibi

Thrive DC

Web Sitesi

https://www.thrivedc.org

Zorluk

Washington D.C.nin toplam nüfusunun %16,4'ü yoksulluk içinde yaşıyor>1 ve ev fiyatları yıldan yıla artıyor. Thrive DC'nin, şu anda D.C.de 7.400 kişiyi etkileyen evsizlik sorununun daha da büyümesini engellemek için geniş ölçekte ve çabuk hareket etmesi gerekiyor2.

“Yılda binlerce öğün yemek dağıtmak, alkol sorunu yaşayanların bu sorundan kurtulmalarına yardımcı olmak, eski mahkumların topluma kazandırılmasına veya iş bulmasına destek olmak için 3 milyon dolar bağış toplayan bir kuruluş olarak en son isteyeceğimiz şey verimsizlik. Sivil Toplum Kuruluşları için Google bizi daha verimli hale getiriyor.”

Daniel Meloy, Thrive DC’nin Geliştirme Direktörü.

Hikaye

Thrive DC'de sabahlar genellikle 150-200 kişiye servis edilen doyurucu bir kahvaltı ile başlar. Bu noktada müşteriler de çamaşırhane imkanlarından yararlanabilir ve duşları kullanabilirler. Thrive DC hafta boyunca madde bağımlılığı danışmanlık desteği, eski mahkumların topluma kazandırılması programları, aşevi, iş becerisi kazandırma eğitimi, bilgisayar laboratuvarına erişim ve 1.000 müşteriye yönelik posta hizmetini koordine etmektedir. Thrive DC yalnızca 16 kişilik personel ekibiyle her yıl 2.000'den fazla müşteriye hizmet vermekte, 2.400 gönüllünün koordinasyonunu sağlamakta, 160.000 öğün çıkarmakta ve acil durum deposundan 63.500 kilodan fazla gıda dağıtımı yapmaktadır.

Thrive DC'nin başarısının anahtarı üretken bir ekip, çok iyi yapılandırılmış bir gönüllü yönetim sistemi ve verimli bir bağış toplama stratejisidir. Sivil Toplum Kuruluşları için Google ekibimiz Thrive DC’nin Washington'daki ofisini ziyaret ettiğinde ürünlerimizin onlara nasıl katkı sağladığını görmekten inanılmaz derecede gurur duyduk.

İşi binlerce kişinin hayatını değiştirmek olan küçük bir personel grubu için verimlilik son derece önemlidir. Google Workspace, Thrive DC'nin daha da verimli çalışmasına yardımcı oluyor. Thrive DC her hafta yüzlerce gönüllüyü altı farklı programa atamak için Google Takvim'i kullanıyor, ayrıca tek bakışta hangi grupların ne zaman gönüllü olduğunu görebilmek için etkinlikleri renklerle kodluyor. Google Drive ve Meet ise ortak çalışmayı bir üst seviyeye taşıyor: “Gönüllü veritabanımızı düzenlerken hepimiz aynı Google E-Tablo üzerinde çalışıyoruz. Bu sayede, normalde iki hafta sürecek bir işi iki saatte bitirdik.” diyor Thrive DC'nin Geliştirme Müdürü Kira Lanier. “Birlikte olmadığımız zamanlarda da Hangout grup sohbetini kullanarak iletişim kurabiliyoruz.”

"Google Workspace sayesinde işlerimizi daha çabuk bitirerek topluma hizmet etmeye daha fazla vakit ayırabiliyoruz.”

Kira Lanier, Thrive DC'nin Geliştirme Müdürü


"Topluma hizmet etmek", Thrive DC için özel bir anlama sahip. Muhtaç bireylere her gün yiyecek ve bakım sağlamanın yanı sıra evsizlerin topluma yeniden entegre olmaları, kendilerine bakabilir hale gelmeleri, iş bulmaları ve nihayetinde tekrar bir eve taşınmaları için destek programlarının geliştirilmesi anlamına gelmektedir. Böyle iddialı bir amaca ulaşabilmek için kaynakların sürekli artması gerekmektedir. Geleneksel, çevrimdışı bağış toplama yöntemleri Thrive DC için önemini korusa da doğrudan posta yoluyla bağış toplama kanalları artış göstermemektedir. Online bir araç olan Reklam Bağışları yeni bir bağış toplama fırsatı sunmuştur. "İnternette [ücretsiz olarak] reklam yayınlayabildiğimiz için artık kuruluşumuzdan haberdar olan çok daha fazla destekçi var. Google olmasaydı elimizdeki kaynaklara sahip olamazdık." diyor Yetkili Müdür Alicia Horton. Thrive DC'nin online bağış kanalları artık her yıl çift haneli yüzdelerde büyüme gösteriyor.

Sivil Toplum Kuruluşları için Google'ın etkisi

  • Google Workspace, Thrive DC'nin çalışma, gönüllüleri yönetme, iletişim kurma, hatta yetenek arama yöntemini kökten değiştirdi. Ekip ilk defa bir çalışanı uzaktan işe aldı. Farklı konumlardaki kişiler, video konferans için Meet'i ve doküman paylaşımı için Google Drive'ı kullanarak aynı anda kolayca birlikte çalışabiliyor.
  • Ücretsiz Google Workspace ve Reklam Bağışları Thrive DC'nin hizmetlerinden faydalananlar için 1.000'i aşkın doktor randevusuna ve yılda fazladan 40.000 öğün yemeğe eş değer.
  • Reklam Bağışları sayesinde:
    • İnternetten yapılan bağışlar 2017'den 2018'e %38 artış gösterdi.
    • Web sitesi o kadar görünür hale geldi ki Thrive DC artık internet üzerinden yeterli sayıda gönüllü başvurusu aldığı için işe alımla vakit kaybetmiyor. İşe alımla vakit kaybetmemek, Thrive DC'ye yılda 40 iş günü kazandırıyor. Ayrıca ek kaynaklar sayesinde Thrive DC toplum için 5.400 doktor randevusunun ücretine eş değer tasarruf sağlıyor.

1Kaynak: ABD Nüfus İdaresi, Kolumbiya Bölgesi, Kısa Bilgiler, 2017
2Kaynak: ABD Kuruluşlararası Evsizler Konseyi

Diğer kuruluşların, etki oluşturmak için Sivil Toplum Kuruluşları için Google'ı nasıl kullandıklarını keşfedebilirsiniz.