Charity: Water

Dünyada 663 milyon insanın temiz suya erişimi yok. charity: water'ın misyonu, gelişmekte olan ülkelerdeki insanlara temiz ve güvenli içme suyu sağlayarak bu durumu değiştirmek. Yurt dışında onlarca yerel iş ortağıyla çalışan kuruluş, 21.000'den fazla su projesi tamamlayarak 6,4 milyonu aşkın kişiye su, hijyen ve daha iyi sağlık hizmetleri ulaştırdı.

Operasyon Büyüklüğü

Large

Sektör

Toplumsal, Sosyal Fayda

Hedefler

Bağış toplayın

Farkındalığı Artırın

Web sitenize yönelik trafiği artırın

Ürün

Google Ad Grants

YouTube Kâr Amacı Gütmeyen Kuruluş Programı

Fotoğraf Hak Sahibi

Charity: Water

Web Sitesi

https://donate.charitywater.org/donate/home

Güçlükler

Dünyadaki herkese temiz ve güvenli içme suyu sağlamak amacıyla charity: water bağış toplamak, farkındalığı artırmak ve dijital mecradaki varlığını maksimuma çıkarmak için destekçilerle gerçek anlamda etkileşimde bulunmak istedi.

Hikaye

charity: water, Sivil Toplum Kuruluşları için Google'ın ücretsiz olarak sunduğu araçları kullanarak internet ortamındaki varlığını genişletmenin yollarını arıyordu. İnteraktif, sosyal, analitik araçlar ve optimizasyon araçları destekçilere yaptıkları katkıların nasıl doğrudan etki yarattığının görsel kanıtını sunarken potansiyel bağışçıların da eğitilmesine yardımcı oluyor.

charity: water, Google Haritalar'ı kullanarak bağışçılarla bağışları arasında bağlantı kuruyor. Katkıda bulunduktan sonra bağışçılara bağışlarını takip edebilecekleri ve yarattıkları etkiyi görebilecekleri bir dizi GPS koordinatı ve fotoğraf gönderiliyor.

YouTube, su projesinin bir parçası olan kişilerin, projenin ilerleme durumunu belgelemesine olanak tanıdı. Bunu yapmak için charity: water çalışanlarına bağışçılara teşekkür mesajı gönderebilecekleri bir platform sağladı. Çalışanlar ayrıca yeni su kuyularının nasıl güvenli ve temiz içme suyu sağladığını anlatan kişisel hikayeleri paylaşmak için sahada videolar çektiler.

charity: water ayrıca organik ve ücretli arama sonuçlarını artırmak için Ad Grants'ü kullanarak çeşitli kampanyalar düzenlemektedir. Bunun bir örneği, insanları geleneksel doğum günü hediyeleri almak yerine charity: water'a bağış yapmaya teşvik ettikleri kampanyadır.

Misyonumuz gezegendeki her insana temiz ve güvenli içme suyu sağlamak; Google'ın desteği sayesinde bu hedefimize her gün daha da yaklaşıyoruz.

Tyler Riewer, markalı içerik müdürü

Etki

“Sivil Toplum Kuruluşları için Google, bir yıl içinde site trafiğinde %350, toplam ziyaretçi sayısında %300, video görüntülenme sayısında %333'lük bir artış sağladı.” diyor charity : water marka içeriği lideri Tyler Riewer.

Ekip, Sivil Toplum Kuruluşları için Google'ı kullanmaya başladıktan sonra çevrimiçi etkinliklerde hızlı bir artış görüldü. Kuruluş ayrıca YouTube'daki kişiselleştirilmiş teşekkür videoları, Google Haritalar'ın sunduğu imkanlar, arama tabanlı reklamlar ve sosyal medya sayesinde tutkulu destekçilerden oluşan bir topluluk yarattı.

charity: water Eylül 2015'te #NothingIsCrazy temasıyla yıllık bağış toplama kampanyası başlattı ve insanları temiz su için para toplamak üzere her gün olağanüstü şeyler yapmaya teşvik etti. Kampanya, Google araçları sayesinde yaklaşık 1.900 bağışçıya ilham vererek 1,8 milyon dolar topladı. Bu sayede gelişmekte olan ülkelerdeki 60.000'den fazla insana temiz su sağlanmış oldu. Google Analytics, ekibin katılımcıları anlamasına, dönüşüm oranlarını belirlemesine ve kampanyanın tanıtım videosunun görüntülenme grafiğini çıkarmasına yardımcı oldu.

charity: water şu anda yeni kitlelere ulaşmak ve kuruluşun aylık bağış kampanyası olan The Spring'e katılarak herkesin temiz suya erişimi olduğu bir dünya için katkı yapma konusunda kitlelere ilham vermek için Google araçlarından yararlanıyor.

Diğer kuruluşların, etki oluşturmak için Sivil Toplum Kuruluşları için Google'ı nasıl kullandıklarını keşfedebilirsiniz.