Royal National Lifeboat Institution

RNLI, Royal National Lifeboat Institution, denizde hayatlar kurtaran bir yardım derneğidir. RNLI’nin filika ekipleri ve cankurtaranları 1824'ten bu yana yardım bağışları sayesinde denizde 140.000'den fazla hayat kurtardı.

Operasyon Büyüklüğü

Medium

Sektör

Toplumsal, Sosyal Fayda

Hedefler

Bağışçılar bulun

Farkındalığı Artırın

Gönüllüler bulun, eğitin, bağlantı kurun

Ürün

Google Ad Grants

YouTube Kâr Amacı Gütmeyen Kuruluş Programı

Fotoğraf Hak Sahibi

Nigel Millard/RNLI

Web Sitesi

https://rnli.org/

Güçlükler

RNLI günde ortalama 24 hayat kurtarıyor. İngiltere ve İrlanda'da 24 saat görev yapan cankurtaran arama kurtarma hizmeti ve sezonluk cankurtaran hizmeti sunuyorlar. RNLI, böyle bir operasyonu yürütmek için destekçilerinden gelen bağışlara güveniyor. Bu da, insanların kuruluşun varlığından haberdar olmasını sağlamanın ne kadar önemli olduğunu ortaya koyuyor.

Hikaye

RNLI mevcut destekçilerine harika bir deneyim yaşatmak ve potansiyel yeni destekçiler çekmek için Google’ın araçlarını kullanıyor.

Dernek, İngiltere ve İrlanda'da 230'dan fazla filika istasyonu yönetiyor ve her filikada kurtarma eylemini baştan sona kaydeden bir kamera bulunuyor. Dramatik gerçek hayat görüntüleri YouTube'da yayınlanarak mevcut destekçilere nasıl fark meydana getirdiklerini gösteriyor. İster 11 kuvvetinde şiddetli bir fırtınada savrulan bir trol ister sahibine teslim edilen titremekte olan ıslak bir köpek yavrusu olsun, bu önemli paylaşılabilir içerik sivil toplum kuruluşunun çalışmalarını aynı zamanda genç kitlelerin de gözleri önüne seriyor. RNLI YouTube kanalı ayda ortalama 75.000 kez görüntüleniyor ve 10.000 aboneye sahip.

RNLI yeni destekçiler kazanmak ve doğru zamanda doğru destekçileri hedeflemek için 2005'ten bu yana Google Ads ve Ad Grants Bağışları'nı kullanıyor. On yıl sonra RNLI önemli bir BBC belgeselinin ana konusu olduğunda, farkındalık uyandıracak bu fırsattan en iyi şekilde yararlanmak için Ad Grants'ü kullandı. Alakalı içerik ve etkin hedefleme sayesinde rekor sayıda ziyaretçi ve bağışa ulaşıldı.

RNLI, trafik rakamları ve kullanıcı davranışını analiz etmek için uzun süredir Google Analytics'i kullanıyor. Bu istatistikler 2014'ten beri kuruluş çapındaki ilk içerik stratejisini besliyor. RNLI'de sadece raporlara bakılmıyor, o raporlar üzerinden hareket ediliyor. Çevrimiçi içeriğin hedef kitleye yönelik olmasını ve sitelerin kuruluşun ihtiyacı olan eylemlere yön vermesini sağlayacak işler yapılıyor.

“Google’ın sağladığı araçları kullanmak, derneğimizin ve gönüllülerimizin çalışmalarını daha görünür kılacak yeni yöntemler bulmamızı sağladı.”

Nigel Saxon, E-medya Müdürü, RNLI

Etki

Gelirinin %92'sini bağışlardan elde eden bir sivil toplum kuruluşu olan RNLI, Sivil Toplum Kuruluşları için Google sayesinde görünürlüğünü artırarak bağış toplayabiliyor ve her gün denizde hayatlar kurtarmaya devam edebiliyor.

Diğer kuruluşların, etki oluşturmak için Sivil Toplum Kuruluşları için Google'ı nasıl kullandıklarını keşfedebilirsiniz.