GoogleAnalytics

Sosyal Medya Kaynakları

Sosyal platformların sayısı artmaya devam etmektedir ve toplulukla etkileşime geçmek üzere nerede zaman harcamayı seçtiğiniz büyük bir fark yaratabilir. Sosyal Medya Kaynakları raporları, nerede zaman harcayacağınıza ilişkin daha doğru kararlar almanıza ve sosyal medya stratejinizi tahminler yerine verilere göre belirlemenize yardımcı olur.

Sosyal Medya Kaynakları

Genel Bakış

Sosyal medya kampanyalarınızı hassaslaştırabilmek için, en kaliteli trafiğin hangi sosyal ağlardan ve sitelerden geldiğini görün.

Sosyal Medya Kaynaklarını neden kullanmalıyım?

Gereken işi sizin yerinize biz yaptık: Tüm sosyal medya trafiğinize artık tek bir yerden kolayca ulaşabilirsiniz.

  • Markanız için başlıca sosyal ağlarla ilgili genel bilgi edinin
  • Hangi ağlardan trafik aldığınızı görün
  • Ziyaretçilerin sosyal ağlardan sitenize nasıl geldiğini görsel bir şekilde inceleyin
  • Sitenizle en alakalı sosyal platformların hangileri olduğunu öğrenmek için sosyal medya kaynaklarını kullanın

Nasıl çalışır?

Google Analytics trafik kaynakları raporları, arama veya yönlendirmeler gibi farklı kaynaklardan gelen trafiği ölçmenize ve analiz etmenize olanak tanır. Sosyal Medya Kaynakları raporları, yüzlerce sosyal ağdan gelen yönlendirme trafiğini otomatik olarak bölümlere ayırıp gruplayarak, analize odaklanmanıza olanak tanır.

  • Kaynak oluşturan sosyal ağlar, yönlendirme trafiğini platformlara göre gruplandırır (ör. YouTube)
  • Belirli bir sayfaya hangi ağların trafik çektiğini tespit edin
  • Hangi içeriğin farklı sosyal ağların tamamında popüler olduğunu tespit edin
  • Karşılaştırma grafikleri, tüm trafiği ve sosyal medya kaynaklarından gelen trafiği gösterir

Nereden ulaşabilirim?

Sosyal Medya Kaynakları raporuna, Standart Raporlama sekmesinde Trafik Kaynakları > Sosyal Medya > Kaynaklar'ın altından ulaşılabilir.