GoogleAnalytics

Google Analytics'le Yeniden Pazarlama

Yeniden Pazarlama, erişiminizi genişletmenin ve müşterileri satın almaya bir adım daha yaklaştırmanın güçlü bir yoludur. Google Analytics'te bulunan tüm zengin verilerden yararlanmak ve bu verileri kampanyanızın performansını artırmak için kullanmak hiç bu kadar kolay olmamıştı.

Yeniden Pazarlama

Genel Bakış

Google Analytics'le Yeniden Pazarlama, ürünlerinize ve hizmetlerinize ilgi gösteren web sitesi ziyaretçileriniz (örneğin, belirli sayfaları incelemek için zaman ayıran veya alışveriş sepetlerine ürün ekleyen ziyaretçiler) hakkındaki değerli bilgilerden faydalanmanıza olanak tanır. Hedef kitlenizi belirledikten sonra, Google Görüntülü Reklam Ağı'nda söz konusu kitleye uygun reklamlar yayınlayabilirsiniz.

Nasıl çalışır?

İstediğiniz müşterileri bulma sürecini daha basit ve hızlı hale getirdik. Görüntülenen sayfa sayısı, ziyaret süresi ve hedef tamamlama sayısı gibi bildiğiniz Google Analytics metriklerini temel alan, önceden tanımlanmış yeniden pazarlama listeleri arasından seçim yapın veya kendi özel listelerinizi oluşturun. Ardından, müşteri listelerinizi otomatik olarak Google AdWords'e gönderin ve yalnızca birkaç tıklamayla dakikalar içinde hedefli reklamlar yayınlayın. Google Görüntülü Reklam Ağı'ndaki iki milyondan fazla web sitesinden yararlanarak tam olarak istediğiniz kitleye ulaşın.

Nerede bulunur?

Google Analytics'in üst köşesindeki "Yönetici" sekmesini (hesap yöneticisi olmanız gerekir) ve ardından "Yeniden Pazarlama Listeleri" sekmesini tıklayın.

Google Analytics'le Yeniden Pazarlamayı neden kullanmalıyım?

  • Zengin çevrimiçi bilgileri kullanarak tam olarak doğru müşterilerle bağlantı kurun
  • Belirli müşteri segmentlerinizi temel alan hedefli Google Görüntülü Reklam Ağı reklamları yayınlayın
  • Kullanımı kolay arayüzümüzde gelişmiş listeler oluşturun ve bu listeleri düzenleyin

Yeniden Pazarlamanın reklam stratejinize nasıl katkıda bulunabileceğini değerlendirin

  • Bölgenizdeki yeni müşterileri belirleyin ve kazanın
  • Alışveriş için karşılaştırma yapan potansiyel müşterileri kazanın
  • Alışveriş sepetine ürün eklemiş ancak bu ürünleri satın almamış müşterilerin geri gelmesini sağlayın
  • Geçmişte satın alma işlemi gerçekleştirmiş müşterileri elinizde tutun
  • En sadık müşterilerinize özel koşullar veya fırsatlar sunun

Müşteri öyküsü

SPIL GAMES

"Google Analytics'le Yeniden Pazarlama, kullanımı kolay bir özellik ve tam olarak istediğimiz türde kullanıcılara ulaşmamıza olanak sağlıyor. Google Analytics ve AdWords ile entegre olması çok verimli. Ekiplerimize yeni eğitim vermemiz gerekmedi.

"Bu konuda birçok fırsat görüyoruz. Örneğin, spesifik müşteri segmentlerimize odaklanmak için daha çok ama daha küçük görüntülü reklam kampanyaları yayınlamak bunlardan biri."

-- Jeroen van der Veen, Kıdemli SEA Uzmanı, Spil Games