GoogleAnalytics

Analiz Araçları

Verilerinizi ayrıntılı bir biçimde inceleyin. Standart raporlar, sitenizde gerçekleştirilen işlemleri ölçmenizi ve anlamanızı kolaylaştırır. Ayrıca, yalnızca birkaç tıklamayla, hızlıca özelleştirilmiş raporlar ve ziyaretçi segmentleri oluşturup ekibinizle paylaşacağınız önemli verileri tespit edebilirsiniz.

Gerçek Zamanlı raporlama: İşlemleri, gerçekleştikleri sırada ölçün

Sitenizde kaç kullanıcı olduğunu gerçek zamanlı olarak görün, nereden geldiklerini ve neleri görüntülediklerini öğrenin. Gerçek Zamanlı raporlama ile, sitenizdeki yeni içeriğin sevilip sevilmediğini veya o günkü promosyonun sitenize trafik çekip çekmediğini öğrenebilir ve tweet'ler ile blog gönderilerinin anlık etkilerini görebilirsiniz.

Daha fazla bilgi edinin

Özel Raporlar: Analiz etmek istediğiniz bilgileri belirleyin

Birkaç dakikada, kendi belirlediğiniz metrikleri içeren bir gösterge tablosu oluşturun. Verileri ayrıntılı bir şekilde incelemeye gerek kalmadan, ihtiyaç duyduğunuz yanıtlara anında erişirsiniz. İş arkadaşlarınızla paylaşacağınız raporlar oluşturun ve paylaşılması gereken bilgileri gün ışığına çıkarın.

Daha fazla bilgi edinin

Özelleştirilebilen Değişkenler: Kendi özel segmentlerinizi oluşturup analiz edin

Özelleştirilebilen değişkenler, müşteri segmentlerinizi anlamanıza ve sitenizle ne kadar etkileşim içinde olduklarını öğrenmenize yardımcı olur. Özelleştirilebilen değişkenler, Google Analytics'i özelleştirmenize ve işletmeniz açısından en önemli olan müşteri verilerini toplamanıza olanak tanır.

Daha fazla bilgi edinin

Gelişmiş Segmentasyon: Trafiğinizin belirli bölümlerini kolayca analiz edin

Bazı ziyaretler 150 TL'lik satışlar sağlarken, bazıları neden sağlamıyor? Gelişmiş Segmentleri kullanarak bu sorunun cevabını bulabilirsiniz. "Dönüşüm Sağlayan Ziyaretler" ya da "Organik Trafik" gibi önceden tanımlı segmentleri kullanın veya kendi segmentlerinizi oluşturun. Tek tek segmentleri analiz edin veya tüm raporlarınızda birden çok segmenti karşılaştırın.

Daha fazla bilgi edinin

Gösterge Tabloları: Önemli performans göstergelerini düzenleyin, izleyin ve paylaşın

Kuruluşunuz açısından en önemli performans göstergelerini içeren genel bir gösterge tablosuyla başlayın. Arama motoru optimizasyonunuz için bir "SEO" gösterge tablosu oluşturun. Tüm gösterge tabloları sürükle ve bırak özelliğini destekler, tamamen widget tabanlıdır ve yüksek düzeyde özelleştirilebilir.

Daha fazla bilgi edinin

Görselleştirme: Ziyaretçilerin sitenizde izlediği gezinme rotalarını belirleyin

Google Analytics, Akış Görselleştirme ve Sayfa İçi Analytics dahil bir dizi güçlü görselleştirme aracı sunmaktadır. Akış Görselleştirme raporları, ziyaretçilerin sitenizde izlediği gezinme rotalarını analiz eder. Sayfa İçi Analytics ise, kullanıcıların sayfalarınızla nasıl etkileşime girdiğini görsel olarak değerlendirmenize yardımcı olur. Analizlerinizi kolaylaştırmak amacıyla, bilgileri istediğiniz şekilde görüntülemenize olanak sağlayacak bir dizi grafik ekledik.

Paylaşım: Artık kuruluşunuzdaki herkes ortak çalışabilir

Ekipleriniz kolayca bilgi paylaşabildiğinde, verilere dayalı kararlar almak da kolaylaşır. Google Analytics'teki paylaşım araçları, anahtar kelime satın almaktan sorumlu ekibinizin, SEO ve içerik ekiplerinizle tam bir uyum içinde çalışmasına olanak tanır. Beklenmeyen değişikliklerden haberdar olmak ve iş arkadaşlarınızı bilgilendirmek için Intelligence and Alerts özelliğini kullanın. Başkalarının görebilmesi için, hesap geçmişinizdeki önemli etkinlikleri işaretleyin. İşletmeniz açısından önemli metrikleri içeren özel gösterge tablolarını kolayca oluşturun ve paylaşın.

API ve Özelleştirmeler: Kendi verilerinizi nasıl biçimlendireceğinize yine kendiniz karar verin

Google Analytics'i kuruluşunuzun iş akışlarına entegre etmek için uygulamaları, eklentileri ve özelleştirilebilen özellikleri kullanabilirsiniz. Üçüncü taraf çözümlerinden yararlanın veya Google Analytics API'sını kullanarak kendi uygulamalarınızı oluşturun.