GoogleAnalytics

İlişkilendirme Modelleme

Ankete katılan pazarlamacıların ve ajansların %72'si, pazarlama ilişkilendirmesinin, kanallar genelinde daha iyi bütçe tahsisine olanak tanıdığını ve daha yüksek getiriler sağladığını kabul etmektedir.* İlişkilendirme Modelleme aracı, gelecekte daha nitelikli pazarlama etkinlikleri yürütebilmeniz için, modelleri oluşturmayı ve karşılaştırmayı kolay bir hale getirir.

Genel Bakış

İlişkilendirme Modelleme ile tüm dijital pazarlama kanallarınıza hak ettikleri değeri verin. Modeller oluşturup bunları özelleştirerek ve karşılaştırarak, çeşitli pazarlama programlarınızın satış ve dönüşüm sağlamak üzere birlikte çalışırken oluşturdukları etki ile ilgili bilgi edinirsiniz. Ardından, bütçeleri daha gerçekçi değerleri temel alarak oluşturabilir, daha dengeli pazarlama kampanyaları yürütebilir ve sonuçlarınızı iyileştirebilirsiniz.

Yararları

  • Google Analytics'te zaten izlemekte olduğunuz Hedefler ve E-ticaret verileri ile birlikte çalışır. Ek kurulum gerekmez.
  • İlişkilendirme modellerini, uzun kurulum danışmanlığı veya "kara kutu" uygulamaları olmadan, yalnızca birkaç dakikada oluşturun, düzenleyin ve özelleştirin.
  • Kanallar (ücretli ve organik arama, e-posta, satış ortaklığı pazarlaması, görüntülü reklamlar, mobil yerleşimler vb.) arasında değerleri karşılaştırın.
  • Değişim yüzdesi metriği, farklı kanallar, yönlendirme kaynakları, kampanyalar, anahtar kelimeler ve diğer boyutlar için modeller arasında değerleri karşılaştırmanıza olanak tanır.
  • Değerler arasındaki farkı kolayca görebilmek için en fazla 3 modeli yan yana görüntüleyin.
  • Konumu, etkileşim türünü, trafik kaynağını, kampanyayı, spesifik anahtar kelimeleri, site katılımını ve diğer ölçütleri temel alan kredi ağırlıklandırması kurallarını kolayca tanımlamak için özel model oluşturucuyu kullanın.
  • Kullanımı kolay arayüzde verileri anında görüntüleyin.