İçeriğe atla

Yeni bir Google Ads hesabı mı oluşturmak istiyorsunuz?

Yeni bir Google Ads hesabı oluşturmak üzeresiniz. Yeni bir hesap oluşturmadan aynı hesapta birden çok kampanya oluşturabilirsiniz.

Toplantı planlayın Oturum aç
Hafta içi 09.00-17.00 arasında telefon üzerinden kayıt desteği alabilirsiniz
Ayakkabı indirimine yer veren bir reklam örneği ve ilgili performans metriklerini gösteren örnek grafik
Yazlık ayakkabılar
Performans
Dönüşümler
Gelir
Ayakkabı İndirimi
example-business.com
₺2,341

Otomatik tekliflerle daha iyi sonuçlar elde edin

Google’da her gün milyarlarca arama yapıldığı için doğru teklifi belirlediğinizden emin olmalı ve potansiyel müşterilerin reklamınızı görmesini sağlamalısınız.

Ayakkabı indirimine yer veren bir reklam örneği ve ilgili performans metriklerini gösteren örnek grafik
Yazlık ayakkabılar
Performans
Dönüşümler
Gelir
Ayakkabı İndirimi
example-business.com
₺2,341

Akıllı Teklif ile doğru teklifleri belirleyin

Gerçek zamanlı teklifler
Sinyaller
Değeri artırın
Satışları artırın

Gerçek zamanlı teklifler

İlgili tekliflere örnek: Yemek servisi, paket yemek, al-götür.
Paket Yemek Servisi
Gel-al yemek servisi
Hazır yemek
₺₺

Kitlenize doğru anda ulaşın

Akıllı Teklif, açık artırma anında gerçek bir optimizasyon sunar. Günde birkaç kez değil, her bir açık artırma için teklifler belirler. Bu da teklifleri her kullanıcının benzersiz aramasına göre uyarlamanıza imkan tanır.

İlgili tekliflere örnek: Yemek servisi, paket yemek, al-götür.
Paket Yemek Servisi
Gel-al yemek servisi
Hazır yemek
₺₺

Sinyaller

Bağlamsal faktörleri temsil eden simgelerden oluşan bir çemberin içindeki bir tokmağın resmi.

Milyarlarca sinyal kombinasyonuyla dönüşümleri artırın

Akıllı Teklif, birkaç temel ayarlama yerine ilgili tüm bağlamsal faktörleri değerlendirir. Buna arama sorgusu, cihaz, tarayıcı, dil ve günün saati gibi veriler dahildir.

Bağlamsal faktörleri temsil eden simgelerden oluşan bir çemberin içindeki bir tokmağın resmi.

Değeri artırın

Geliri ve dönüşümleri ölçen bir grafik.
Gelir
Dönüşümler

YG’nizi en üst düzeye çıkarmak için dönüşüm değerlerine yönelik teklifler verin

Her dönüşüm eşit değildir. Bazı dönüşümler diğerlerinden daha değerlidir. Dönüşüm değerlerini ölçmek ve ardından bunlara göre teklif vermek, daha değerli müşteriler bulmanıza yardımcı olur.

Geliri ve dönüşümleri ölçen bir grafik.
Gelir
Dönüşümler

Satışları artırın

Bir çiçekçi dükkanında çalışan bir kadın, çevrimiçi ve mağaza içi dönüşümleri gösteren bir tablete bakıyor.
Çevrimiçi satışlar
Çevrimdışı satışlar

Çevrimiçi ve mağaza içi satışlar için teklif verin

İster internette ister mağazalarınızda gerçekleşsin, toplam satışları artırın. Online reklamlarınızın sağladığı mağaza ziyaretlerini veya mağaza satışlarını ölçebilir ve optimize edebilirsiniz.

Bir çiçekçi dükkanında çalışan bir kadın, çevrimiçi ve mağaza içi dönüşümleri gösteren bir tablete bakıyor.
Çevrimiçi satışlar
Çevrimdışı satışlar
Bir Google Ads müşterisi, cana yakın bir Google Ads uzmanıyla sohbet eder

İlk kampanyanızı oluşturmak için bir Google Ads uzmanıyla işbirliği yapın

  • En son platform güncellemelerinden sizi haberdar edeceğiz
  • Bütçenizden en iyi şekilde yararlanan bir medya planı tasarlayacağız
  • Uygulamalı rehberlikle ilk kampanyanızı başlatmanıza yardımcı olacağız
Hemen başlayın

Akıllı Teklif’i kullanmaya başlayın

Otomatik teklif, daha iyi performans elde etmenize ve zamandan tasarruf etmenize yardımcı olabilir. Teklif stratejilerinin işletme hedeflerinize ulaşmanıza nasıl yardımcı olabileceğini öğrenmek için bu modüllerden yararlanın.

  • Tekliflerinizi ve bütçelerinizi optimize edin

    Google reklamverenlerinin %80’inden fazlası otomatik teklif özelliğini kullanıyor.

  • En önemli olana yönelik teklif verin

    Hedef EBM’den Hedef ROAS teklif stratejisine geçen reklamverenler, reklam harcamalarından elde edilen gelir aynı kalırken ortalama olarak %14 daha yüksek bir dönüşüm değeri elde edebilir.