Şimdi yönet

İşletme Profiliniz hakkındaki sorularınızın yanıtları

İşletme Profili SSS

İşletme Profiliniz, işletmenizin Google Arama ve Haritalar'da nasıl görüneceğini kontrol etmenizi sağlayan ücretsiz bir araçtır. İşletme Profiliniz sayesinde müşterilerle iletişime geçebilir, güncelleme yayınlayabilir, ürün ve hizmetlerinizi listeleyebilir, online siparişleri kabul edebilir ve daha fazlasını yapabilirsiniz.

Google'ın işletmenizle ilgili bilgileri nasıl topladığı hakkında daha fazla bilgi

Evet, Google'da İşletme profilinizi oluşturmak ücretsizdir. Profilinizi hiçbir maliyete katlanmadan oluşturun. Bunu yaptığınızda, daha fazla müşteriye erişmek için işletmenizi Google Arama ve Haritalar'dan yönetebilirsiniz.

İşletme Profilinizi mobil cihazınızdan yönetmek için Google Haritalar uygulamasını kullanabilirsiniz. Masaüstünüzde ise doğrudan tarayıcıdaki Google Arama'dan yönetebilirsiniz.

Profilinizi Arama ve Haritalar'dan güncelleme hakkında daha fazla bilgi

Evet, işletmenizin fiziksel bir adresi yoksa, müşterilerle yüz yüze temas kuruyor olmanız koşuluyla bir profiliniz olabilir. İşletmeniz müşterilere hem işletme adresinde hizmet sunan hem de onları ziyaret eden veya hizmeti doğrudan müşteriye götüren karma bir yapıda da olsa profil sahibi olabilirsiniz. Ayrıca, tesisatçı veya temizlik servisi gibi müşterileri ziyaret eden veya onlara doğrudan hizmet götüren, ancak işletme adresinde hizmet sağlamayan bir hizmet bölgesi işletmesiyseniz yine de profil sahibi olabilirsiniz.

Hizmet bölgesi işletmesiyseniz profil talebinde nasıl bulunacağınızı ve profilinizi nasıl doğrulayacağınızı öğrenin

Evet, İşletme Profiliniz işletmenizin mevcut web sitesinin Google Arama ve Google Haritalar'daki görünürlüğünü artırarak site için tamamlayıcı rol oynar.

Doğrulama işlemi, işletmenin yasal sahibinin siz olduğunu, dolayısıyla İşletme Profilinizi yönetme izniniz olduğunu onaylamamızı sağlar. Güvenliğiniz bizim için önemlidir ve bu nedenle, siz veya onaylı yöneticilerinizin dışında kimsenin profilinizi güncellemesini istemeyiz.

Özellikleri kullanarak, İşletme Profilinizde hem yüz yüze hem de online hizmet verdiğinizi gösterebilirsiniz.

Online hizmetlerinizi gösterme hakkında daha fazla bilgi

Evet, hesabınızda oturum açtığınızda yorumları yanıtlayabilirsiniz. Bir yorumu yanıtladığınızda, yanıtınız Google Arama ve Haritalar'daki müşteri yorumunun altında, "İşletme sahibinin yanıtı" etiketiyle gösterilir.

Yorumları yanıtlama hakkında daha fazla bilgi

Evet. İşletmeniz belirli hizmetleri (ör. yaşlılara ayrılmış saatler, adrese teslim ve paket servisi) farklı saatlerde sunuyorsa özel çalışma saatleri yerine "Diğer çalışma saatleri"ni ayarlayabilirsiniz.

"Diğer çalışma saatleri"ni nasıl ayarlayacağınızı öğrenin

Müşterilerin sunduğunuz hizmetleri (ör. "İçeride servis" veya "Arabaya teslim alma") görmesi için özellikleri kullanın. Ayrıca, işletmenizin uyguladığı güvenlik önlemlerini de (ör. “Maske takmak zorunludur" "Çalışanların ateşleri ölçülmektedir" veya "Müşterilerin kullandığı yüzeyler sürekli dezenfekte edilmektedir") belirtebilirsiniz. İşletmenizin özelliklerini nasıl ekleyeceğinizi ve düzenleyeceğinizi öğrenin.

Özellikleri düzenleme hakkında daha fazla bilgi

Sunduğunuz yemekleri değiştirdiğiniz zaman ya da müşteri çekmek için özel teklifler veya fırsatlar sunacaksanız menünüzü güncelleyin. Menünüzü güncellemek için İşletme Profilinizde oturum açın. Soldaki menüde Bilgi > Menü'yü tıklayın. Ardından öğe ekleyin veya öğeleri düzenleyin.

Menünüzü güncelleme hakkında daha fazla bilgi

Artık İşletme Profilinizi doğrudan Google Arama ve Haritalar'dan güncelleyebilirsiniz. Başlamak için, işletmenizi doğrularken kullandığınız Google hesabıyla oturum açın. Google Haritalar'da, bu araçlara erişmek için mobil uygulamanın sağ üst köşesindeki profil resminize dokunun ve "İşletme Profiliniz"i seçin. Google Arama'da, profilinizi güncellemek için işletmenizin adıyla veya "işletmem" terimiyle arama yapın.

Profilinizi Arama ve Haritalar'dan güncelleme hakkında daha fazla bilgi

Google İş Dünyası Rehberi, Google Girişler ve Google+ İşletme Sayfaları'nın yerini İşletme Profilleri almıştır.

Evet. Öne Çıkan İş Ortakları Programımız, Google Benim İşletmem satıcılarının oluşturduğu geniş topluluğa değerli hizmetler sağlayan iş ortaklarına dikkat çekmeyi amaçlamaktadır.

Öne çıkan iş ortaklarımız hakkında daha fazla bilgi

Size göre uyarlanmış önerilerden, iş akışınızı geliştirmeye kadar, her tür işletmenin gelişmesine ve büyümesine yardımcı olacak araçlar sağlıyoruz.

Diğer araçları keşfedin

Daha fazla müşteriye ulaşmak için Google Ads'i kullanabilirsiniz. Sattığınız ürünlerin türü ne olursa olsun, Google Ads işletmenize müşteri çeker.

Google Ads'i kullanma hakkında daha fazla bilgi

Sohbete katılın

Şimdi yönet